Minat δυσκολία bitcoin blockchain

Πρέπει να προσθέσετε λίγο zing στο αντίγραφο σας, οπότε είναι διασκεδαστικό να διαβάζετε για αγοραστές. Μια ανθρώπινη πινελιά. Εδώ βοηθάει να έχεις ένα δυνατό προσωπικότητα της μάρκας. Εάν δεν έχετε ήδη, ξεκινήστε ρωτώντας τον εαυτό σας - εάν η επωνυμία σας ήταν άτομο, πώς θα ακούγεται; Γοητευτικό, αστείο, υγιεινό, μοντέρνο, snarky… η προσωπικότητά σας πρέπει να αντικατοπτρίζει τη μοναδική μάρκα και τη θέση σας στον κλάδο.

Βοηθά να φανταστεί κανείς μια πραγματική διασημότητα που μπορεί να αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας και στη συνέχεια να ερευνήσει τον τρόπο που μιλούν. Δείτε τους τύπους των φράσεων που χρησιμοποιούν και προσπαθήστε να φέρετε μέρος του στυλ τους στο copywriting σας.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε με το copywriting ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι ότι μπορείτε να το ξεπεράσετε και να το κάνετε πολύ γρήγορα. Αυτό δεν πρέπει να είναι μια σκέψη που χτυπάτε μαζί από την πλευρά του γραφείου σας. Να είστε στρατηγικοί και να δημιουργήσετε έναν αδιάκοπο χρόνο για να επεξεργαστείτε το αντίγραφο για κάθε νέα σελίδα του διαδικτυακού σας καταστήματος. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσλάβετε έναν επαγγελματία copywriter ηλεκτρονικού εμπορίου για να συνεργαστείτε με την επωνυμία σας και να δημιουργήσετε το περιεχόμενο για εσάς.

Παρακολουθήστε την απόδοση του αντιγράφου σας και δοκιμάστε νέες επικεφαλίδες και περιγραφές για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα. Η μεγάλη copywriting δεν συμβαίνει μια μέρα στην άλλη - μπορείτε να το βελτιώσετε για μήνες ή και χρόνια. Δυσκολευτήκατε ποτέ να φτάσετε σε ένα συγκεκριμένο αριθμό λέξεων για ένα σχολικό δοκίμιο; Όταν αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα ως μαθητής, έψαχνα για παραγράφους που θα μπορούσα να «μαζεύω» επεκτείνοντας άσκοπα τα σημεία που είχα ήδη κάνει ή προσθέτοντας σε περιττό πλαίσιο. Μην πεις στους δασκάλους μου στο λύκειο. Και ενώ αυτό μπορεί να πετάξει στην ακαδημαϊκή κοινότητα, είναι κάτι που θέλετε να αποφύγετε με κάθε κόστος στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι συγγραφείς αποκαλούν αυτό το «χνούδι» ή «σούπα λέξεων» επειδή είναι τα πράγματα που δεν προσθέτουν πραγματικά τίποτα. Και είναι ένα πρόβλημα επειδή οι διαδικτυακοί αναγνώστες έχουν ήδη χαμηλής προσοχής - οπότε αν προσπαθήσετε να γεμίσετε τη σελίδα με περιεχόμενο που δεν σημαίνει τίποτα, πιθανότατα θα κάνουν κλικ. Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να ακουστεί, αλλά οι περισσότεροι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονται για εσάς ή τα προϊόντα σας.

Είναι αλήθεια - το μόνο πράγμα που τους ενδιαφέρει είναι οι ίδιοι και τα προβλήματα που προσπαθούν να λύσουν.

Όταν εργάζεστε στο αντίγραφο για μια σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, θέλετε πάντα να το γράψετε από την προοπτική των πελατών σας. Μιλήστε για τα σημεία πόνου τους, τις ανησυχίες τους, τους φόβους τους και τις απογοητεύσεις τους. Δείξτε ενσυναίσθηση και εστιάστε στα οφέλη που θα λάβουν από τα προϊόντα σας. Καθώς το διαδικτυακό σας κατάστημα μεγαλώνει, ενδέχεται να καταλήξετε να συνεργάζεστε με πολλά διαφορετικά μέλη της ομάδας σας στο copywriting του ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Προσέξτε για να βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείτε όλοι ακούγεται συνεπής και ευθυγραμμισμένη με την προσωπικότητά σας - ανεξάρτητα από το ποιος το έγραψε ή πού εμφανίζεται. Καθώς κάνετε κλίμακα, θα συνιστούσα να συνδυάσετε οδηγίες φωνής επωνυμίας για να δείξει στα νέα μέλη της ομάδας πώς θα ακούγεται ο τόνος της φωνής. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε συνεπείς και να αποφύγετε να συγχέετε ή να ενοχλείτε οποιονδήποτε από τους πελάτες σας. Το καλύτερο copywriting ηλεκτρονικού εμπορίου έχει άμεσο και θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις.

Ακολουθούν μερικές άλλες συμβουλές που πρέπει να θυμάστε καθώς περνάτε τη διαδικασία γραφής για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορεί να είναι δύσκολο να αποτυπώσετε το αντίγραφό σας, εκτός εάν έχετε μια σαφή κατανόηση για το ποιος είναι το κοινό σας και τι ψάχνει. Η έρευνα πελατών είναι τόσο σημαντική για τη διαδικασία γραφής επειδή σας βοηθά να αποκτήσετε πιο συγκεκριμένους και συγκεντρωμένους.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα χρυσωρυχείο για τους copywriters ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πώς να κάνετε το ηλεκτρονικό εμπόριο Copywriting σας έτοιμο για πωλήσεις

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, δοκιμάστε να δημιουργήσετε personas αγοραστή για να εκπροσωπήσετε τους ιδανικούς πελάτες σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα προφίλ για να στοχεύσετε συγκεκριμένα τμήματα της πελατειακής σας βάσης και να μιλήσετε απευθείας με τις πεποιθήσεις, τις απόψεις, τα ενδιαφέροντα και τα κίνητρά τους. Για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη σελίδα κατηγορίας για Ευδαιμονία προϊόντα περιποίησης δέρματος για χορτοφάγους. Το αντίγραφο επισημαίνει πόσο σημαντικό είναι αυτό για τα ζώα ή "γούνινοι φίλοι" σε όλο τον κόσμο και γιορτάζει την απόφασή σας να αγοράσετε προϊόντα χωρίς σκληρότητα στην κορυφή.

Το πλαίσιο μιας ιστορίας μπορεί να βοηθήσει να προσελκύσει τους αγοραστές σε μεγαλύτερο βάθος, ώστε να αγοράσουν από την επωνυμία σας περισσότερες από μία φορές.

Shipping february by Shipping Magazine - Issuu

Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι αγαπούν μια υπέροχη ιστορία. Του ανθρώπινη φύση. Αλλά τι είδους ιστορίες μπορείτε να πείτε με το copywriting του ηλεκτρονικού εμπορίου σας; Μπορείτε να εφαρμόσετε αυτόν τον απλό τύπο σε σχεδόν οποιοδήποτε προϊόν ή προσφορά:. Υπάρχουν και άλλα μοντέλα αφήγησης και τύποι που μπορείτε να εφαρμόσετε και στο copywriting του ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Βρείτε το σωστό για το κοινό σας και θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε έναν ισχυρότερο συναισθηματικό δεσμό μαζί τους που διαρκεί πολύ περισσότερο.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, όσο πιο δύσκολο είναι να διαβάσει το αντίγραφό σας, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να γίνει μετατροπή. Γι 'αυτό οι λέξεις - ειδικά αυτές που χρησιμοποιούν επαγγελματική ορολογία - αφήνονται καλύτερα στο πάτωμα της αίθουσας κοπής. Δεν είστε σίγουροι εάν το αντίγραφο είναι πολύ δύσκολο; Δοκιμάστε να το διαβάσετε δυνατά σε έναν συνάδελφο ή έναν συνεργάτη. Μερικές φορές, συνηθίζουμε να διαβάζουμε τα πράγματα γρήγορα στο μυαλό μας που δεν συνειδητοποιούμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για τους ανθρώπους που διαβάζουν το αντίγραφο για πρώτη φορά. Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος τείνουν να είναι αρκετά βαρετά.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα νοιάζονται αν η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα σας διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου, τρεις τύπους γαϊδουράγκαθων ή ιδιόκτητη τεχνολογία παλμών.

Πλάτων. Κάθετη αναζήτηση. Ολα συμπεριλαμβάνονται.

Ό, τι σημαίνει αυτό. Το μόνο που θέλουν να γνωρίζουν είναι πώς αυτά τα χαρακτηριστικά θα ωφελήσουν πραγματικά τη ζωή τους. Δεν μιλούν μόνο για τα συστατικά που περιλαμβάνονται σε αυτήν τη μοναδική απόλαυση σοκολάτας - το αντίγραφο μπαίνει στο συναίσθημα που θα έχετε όταν το τσιμπήσετε και πόσο θα εκτιμήσει η συντριβή σας, όπως ένα στοχαστικό δώρο. Εξαιρετικά έξυπνο και εστιασμένο στα οφέλη. Αν θέλετε οι αγοραστές να αναλάβουν δράση, είναι λογικό να συμπεριλάβετε στο αντίγραφο σας λέξεις δράσης. Τι είναι οι λέξεις δράσης; Στο copywriting, αυτή είναι οποιαδήποτε γλώσσα χρησιμοποιείτε για να ζητήσετε από τους επισκέπτες να κάνουν κάτι στη σελίδα.

Bitcoin, Cryptocurrency \u0026 Blockchain: What's driving the craze?

Λοιπόν, όπως "Αγορά τώρα. Μπορείτε να πασπαλίσετε αυτές τις λέξεις και φράσεις σε περισσότερα μέρη και όχι μόνο στα κουμπιά σας. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε προτάσεις με ρήματα που ζητούν από τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση, ώστε να αισθάνονται πιο αφοσιωμένοι στο αντίγραφο. Λατρεύω τον τρόπο Το βουνό χρησιμοποιεί ενεργή γλώσσα για να προωθήσει τις μάσκες προσώπου στην αρχική σελίδα τους, για παράδειγμα.

Τελευταίες ερωτήσεις

Να είσαι κομψός. Ενώ το κύριο κοινό σας για το copywriting σας πρέπει να είναι πάντα πραγματικοί αγοραστές, γράφετε επίσης αντίγραφο για ένα εντελώς διαφορετικό κοινό: μηχανές αναζήτησης Με κάθε σελίδα, έχετε την ευκαιρία να στοχεύσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που θα σας οδηγήσουν στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και θα φέρουν περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Διαφημιστής λέξεων-κλειδιών για διαφημίσεις Google για κάποια βασική έρευνα, καθώς και άλλα εργαλεία όπως Ahrefs , Απαντήστε στο κοινό και Λέξη-κλειδί Surfer.

Μπορεί επίσης να θέλετε να συνδυάσετε τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου με μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου όπως ένα ιστολόγιο για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες από μηχανές αναζήτησης. Μια τεράστια παράγραφος με τόνο κειμένου μπορεί να είναι αρκετά εκφοβιστική για τους αγοραστές που θέλουν να αγοράσουν ένα ζευγάρι πάνινα παπούτσια. Αντ 'αυτού, δοκιμάστε να οργανώσετε το αντίγραφο σε κουκκίδες για ευκολότερη ανάγνωση και βελτιωμένη δυνατότητα σάρωσης.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχετε μια μεγάλη λίστα με λεπτομέρειες προϊόντων που θέλετε να προβάλετε. Η μηχανική εκμάθηση έχει διανύσει πολύ δρόμο - αλλά ένα ρομπότ δεν μπορεί ακόμα να γράψει μια σελίδα προορισμού στο μισό όσο μπορείτε.


  • Bitcoin quote σε δολάρια σήμερα!
  • .
  • Η Metamask δέχεται bitcoin;
  • .
  • Η BTC Markets Bank Λεπτομέρειες.
  • Bitcoin μετρητά μετατρέψτε στο BTC.
  • Blockchain διεύθυνση πορτοφολιού BTC;

Συνδυάστε την τεχνογνωσία μάρκετινγκ με τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία για να δώσετε ώθηση στο copywriting του ηλεκτρονικού εμπορίου σας νοημοσύνη μετατροπής. Λάβετε υπόψη το μοναδικό κοινό σας και ποια προϊόντα που πωλεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα ως έμπνευση για να δοκιμάσετε νέες παραλλαγές σελίδας προορισμού και να δείτε πώς επηρεάζουν τη δική σας μετρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ανάλυση πελατών. Και αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα, μπορείτε επίσης να δείτε το Αναφορά συγκριτικής αξιολόγησης Υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην πλήρη αναφορά καθώς και δεδομένα για άλλους 15 κλάδους και σημεία αναφοράς για να σας δείξει τι μετράει ως καλό ποσοστό μετατροπών στις σελίδες προορισμού σας.

Το βρετανικό διάδρομο εκκίνησης ηλεκτρονικού εμπορίου 3 φτάνει τα χιλιάδες ευρώ για να γίνει «η Wikipedia της αναζήτησης προϊόντων». Το PayBito ως προϊόν και πάροχος λύσεων λευκής ετικέτας εστιάζει στην ασφάλεια και την πρόσθετη διευκόλυνση υποστήριξης για ταχύτερη μετακίνηση κρυπτογράφησης μεταξύ πορτοφολιών και ανταλλαγής για να μπλοκάρουν σημεία εισόδου απειλών οντοτήτων. Αναγνωρίζοντας τις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς σε σχέση με τις συναλλαγές κρυπτονομισμάτων και, προσπαθώντας να καλύψουμε το κενό, σκιαγραφεί κατάλληλα PayBito προσέγγιση στην καινοτομία.


  • Καλύτερο πρόγραμμα εξόρυξης Bitcoin!
  • December by Shipping Magazine - Issuu!
  • Πώς να κάνετε το ηλεκτρονικό εμπόριο Copywriting σας έτοιμο για πωλήσεις |.
  • Η Delta Air Lines προσθέτει νέα διαδρομή στην Ελλάδα.
  • ;
  • Bitcoin τιμή αύξησης γράφημα.
  • όπου μπορείτε να αγοράσετε bitcoins;

Με τον κόσμο να θερμαίνεται σε κρυπτογράφηση ως ισχυρή κατηγορία περιουσιακών στοιχείων, υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για το λογισμικό υποστήριξης μετά την αγορά των ψηφιακών στοιχείων. Παγκόσμια ανταλλαγή κρυπτονομισμάτων Το PayBito αναγνωρίζει την ανάγκη και παρέχει την υποστήριξη υποδομής για να προχωρήσει με το crypto. Το PayBito πρόκειται να παρέχει στην εν λόγω επιχείρηση τεχνική υποστήριξη με τη μορφή λύσεις λευκής ετικέτας σχετικά με τις συναλλαγές κρυπτογράφησης και αποθήκευσης. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του PayBito, Ρατζ Τσούντχουρι παρατηρεί, «Για έναν μέσο έμπορο, μια πλατφόρμα συναλλαγών κρυπτογράφησης ικανοποιεί την ανάγκη τους να μετατρέψουν την κρυπτογράφηση τους σε fiat.

Οι βετεράνοι έμποροι, ωστόσο, θα επιδιώκουν να μετατρέψουν το crypto τους σε άλλες παραλλαγές. Υπό αυτές τις συνθήκες, η πτυχή που χρειάζεται συνεχή εστίαση είναι η ασφάλεια της πλατφόρμας. Το PayBito εφαρμόζει πολλαπλά επικαλυπτόμενα επίπεδα προστασίας για να ενισχύσει την ασφάλεια της πλατφόρμας. Αυτό διασφαλίζει ότι ο πελάτης εξακολουθεί να καλύπτεται ακόμη και αν υπάρχει καθυστέρηση σύνδεσης κατά δευτερόλεπτο προσανατολισμένη στη σύνδεση. Λύσεις λευκής ετικέτας PayBito είναι ένας όρος ομπρέλας για πλατφόρμα συναλλαγών κρυπτογράφησης ή λύση ανταλλαγής, πορτοφόλι Crypto και λύσεις φύλαξης Το λογισμικό εφαρμογής έχει σχεδιαστεί για πλατφόρμες Android και iOS.